پنجاب ٹورازم فار اکنامک گروتھ پروجیکٹ
ہماری شراکت داری.
پنجاب ٹورازم فار اکنامک گروتھ پروجیکٹ (PTEGP) حکومت پنجاب (پلاننگ اینڈ ڈویلپمنٹ بورڈ) کے تحت ورلڈ بینک گروپ کے تعاون سے ایک اقدام ہے۔ اس کا مقصد سیاحت کی صنعت/سیکٹر میں افرادی قوت کی مہارت کی ترقی ہے تاکہ ہنر مند افرادی قوت کی طلب اور رسد کے درمیان فرق کو پورا کیا جا سکے اور اقتصادی مواقع فراہم کیے جا سکیں۔
PSDF اور پنجاب ٹورازم فار اکنامک گروتھ (PTEGP) نے مہمان نوازی کے شعبے میں 10,000 افراد کو تربیت دینے کے لیے ایک مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے ہیں۔ اس شراکت داری کے ذریعے پنجاب کی سیاحتی صنعت میں کارکنوں کی مہارتوں کو ترقی اور اپ گریڈ کیا جائے گا۔
پی ٹی ای جی پی اور پی ایس ڈی ایف دونوں سیاحت کی صنعت میں کلیدی اسٹیک ہولڈرز کے درمیان اس شراکت داری کو فروغ دینے کے لیے مل کر کام کریں گے۔
PTEGP اس کی کامیابی کو محفوظ رکھنے کے لیے درکار متعلقہ فریقوں کے درمیان پروجیکٹ کے اہداف کے بارے میں بیداری پیدا کرنے کے لیے تربیت اور تعاون کی مالی معاونت کرے گا۔ پراجیکٹ کے نتائج کو یقینی بنانے کے لیے، تربیت کی منظم طریقے سے نگرانی کے لیے ایک پروجیکٹ مینجمنٹ یونٹ (PMU) تشکیل دیا جائے گا۔
پاکستان کی معیشت کو فروغ دینے کے لیے فروغ پذیر سیاحت کا شعبہ ضروری ہے اور ایک اچھی تربیت یافتہ افرادی قوت ملک میں آنے والے سیاحوں کے لیے بین الاقوامی معیار کے کسٹمر کے تجربے کو پورا کرنے والے ایکو سسٹم کو راغب کرنے اور بنانے میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔
Partnership with PSDF.
The United Nations Children’s Fund (UNICEF) and the Punjab Skills Development Fund (PSDF) signed a partnership agreement in December 2020, to initiate a research and development project in support of adolescent and youth education, skills development and job placement as part of the ‘Generation Unlimited’ partnership in Pakistan.
This agreement will help in researching, designing and pre-testing an accelerated and cost-effective ‘Non-Formal Education to Job Placement’ model to help improve the skills and employability of the most vulnerable and economically, socially disadvantaged adolescents and youth. It targets adolescents and young people who have never attended formal education or who dropped out of the formal education system without achieving primary school competencies, and who do not have access to education and economic opportunities.